wiol10f |
Wysłany: Czw 14:51, 07 Paź 2010 Temat postu: Literatura do Hubscher |
|
LITERATURA PODSTAWOWA:
▪ I. Czajkowska, K. Herda (1989) Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne w szkole, Warszawa: WSiP
▪ T. Opolska (1997) Pokonujemy trudności w czytaniu i pisaniu, Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno- Pedagogicznej MEN
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:
▪ Ł. Strużyk (2003) Jabłoń pani Ortografii:scenariusz zajęć korekcyjno- kompensacyjnych dla dzieci dyslektycznych, Życie Szkoły, nr 2
▪ M. Kurys (1999) Konspekt zajęć korekcyjno- kompensacyjnych przeprowadzonych w kl. I- III, Wychowanie Na Co Dzień, nr 4- 5
▪ K. Sobecka- Szczęśniak (2002) Miejsce zajęć korekcyjno- kompensacyjnych w zreformowanej szkole, Edukacja Medialna, nr 1
▪ A. Borkowska (2001) Program wspierania zaniedbanych uczniów, Problemy Opiekuńczo- Wychowawcze, nr 10
▪ A. Stefan (1999) Przykładowy konspekt zajęć wyrównawczych w kl. I- III, Życie Szkoły, nr 2
▪ V. Jurska, I. Daszuta (2003) Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne. Kl. I, Życie Szkoły, nr 4
▪ A. Korzon (2000) Zajęcia korekcyjno- wyrównawcze w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych [w:]A. Rakowska, J. Baran (red.) Dylematy pedagogiki specjalnej, Kraków: Wyd. Naukowe Akademii Pedagogicznej
▪ B. Korcz (2005) Zajęcia korekcyjno- wyrównawcze z matematyki, Edukacja i Dialog 3, nr 9 |
|